mandag 13. desember 2010

Hei jeg heter Benny


Sirkus Johnsen-Hagets nyeste medlem og siden denne unge mannen gjorde det veldig bra på sin første utstilling, har vi lyst til å utforske dette videre!
Matmor, les jeg, er fersking og skjønner enn så lenge svært lite av denne verden. Så denne bloggen skal handle om Benny og hans oppvekst, og forhåpentligvis om utstillingene hans.
Bildet over er tatt hos oppdretter Lise C Andersen, Bimico's Ragdolloppdrett.
Egen side med stamtavle kommer etterhvert.

Benny ble stilt ut på Adelkatten 11 og 12 des 2010, 15 uker gammel og han ble med oss hjem samme søndag. Flyttingen har gått over all forventning, han er en utrolig tillitsfull og kosete pus som gjerne slår av en prat. Bare katteelskere som kan forstå seg på sånt, men han rooooper gjerne etter oppmerksomhet!

2 kjempe fine bedømmelser og BIV medalje, ikke rart vi alle var stolte!!!

3 kommentarer:

  1. HEI GRATULERER MED FLOTTE BEDØMMELSER, OG BIV MEDALJEN ER KJEMPESTAS :O) BENNY ER KJEMPE NYDELIG ♥ HAR SELV 2. RAGDOLLER, OG ER LITT NY I UTSTILLING.JEG SYNS DET ER KJEMPEMORRO, MANGEN FLOTTE KATTER & OG MANGEN KJEKKE KATTE ELSKERE:O) HERLIG Å FÅ SNAKKE KATT KATT KATT I TIMEVIS :O) LYKKE TIL VIDERE :O) ANITA

    SvarSlett
  2. Hei Anita!
    Tusen takk for det, vi stoooorkoser oss med Benny!
    Bloggen din var jo kjempe proff, kan ikke merke at du er ny... he he. Akurat nå konser jeg veldig på å skjønne utstillingshierarkiet og de ulike benevnelsene - og så gleder jeg meg til å lage burpynt. Allerede litt besatt kjenner jeg ;)
    Håper vi kan hilse på hverandre på NORAK?

    SvarSlett
  3. Det er så herlig å se at det går bra, og å få høre at dere er så fornøyde med ham :-) Både han og Bjørn har jo smeltet rett inn i sine nye hjem - hva mer kan en oppdretter be om? JO!! en BLOGG slik at jeg kan følge lille pluttenuff! Hehehehe.....
    Og jeg må si meg enig med Anita - som forøvrig er NYFORLOVET!! - i at det å være på utstilling er helt topp, ikke minst fordi det eneste folk er interessert i å snakke om er katt :-) Så da er definitivt ikke alltid resultatene er det viktigste, men det sosiale :-)

    SvarSlett